1. Podpora
  2. Administrativní rozhraní

Vnitřní prostředí domu - Závady

Záložka  UdálostiZáložka externích kontaktů

Správa stavu

  • Změnit stav nahlášení:
    • Nahlášeno (Výchozí)
    • V řešení
    • Vyřešeno



Označení reklamace

  • Označit nahlášení jako reklamaci:
    • Ano
    • Ne (Výchozí)
       

Nastavení priority

  • Nastavit prioritu nahlášení:
    • Standardní (Výchozí)
    • Vysoká
    • Kritická

Přiřazení zodpovědné osoby

  • Zodpovědná osoba nahlášení:
    • Zástupci vlastníků
    • Správci
    • Nepřiřazeno (Výchozí)

Generování systémových komentářů

Automatické generování systémových komentářů při změně:

  • Stavu
  • Označení reklamace
  • Priority
  • Zodpovědné osoby

Číslování nahlášení

  • Automatické generování čísla nahlášení:
    • Nahlášení budou mít automaticky generovaná čísla, podobně jako tikety v JIRA.

Sledování času

  • Zobrazení doby řešení:
    • Ukazuje počet dní, po které je nahlášení ve stavu "V řešení". Změna zodpovědné osoby tento čítač resetuje.

Přílohy v komentářích

  • Přidat přílohu do komentáře:
    • Přidávání souborů k komentářům kdekoliv v rámci modulu.

Emailové notifikace

Dostávejte emailové notifikace, pokud je zapnuto, pro následující události:

  • Vytvoření nahlášení:
    • Příjemci: Zástupci vlastníků, Správci
  • Komentář k nahlášení:
    • Příjemci: Autor, Zodpovědná osoba
  • Komentář k komentáři:
    • Příjemci: Autor komentáře
  • Změna priority:
    • Příjemci: Autor
  • Změna zodpovědné osoby:
    • Příjemci: Autor, Nová zodpovědná osoba, Původní zodpovědná osoba
  • Změna označení reklamace:
    • Příjemci: Autor
  • Změna stavu nahlášení:
    • Příjemci: Autor

Filtrování hlášení

  • Vylepšené možnosti filtrování:
    • Zlepšené možnosti filtrování nahlášení podle různých kritérií pro lepší správu a přehlednost.

Doufáme, že tyto nové funkce a vylepšení výrazně zlepší váš zážitek s modulem Závady. Děkujeme za vaši stálou podporu a zpětnou vazbu.

Pro jakékoliv dotazy nebo další asistenci, prosím kontaktujte náš tým podpory.

Copy of sales02 vzdelavaZáložka Závady a havárie slouží k evidenci a hlášení problémů v domě jejími členy. Správným nastavením se vyhnete potížím s hlášeními, případně editací a úpravami.