Správa stavu
- Změnit stav nahlášení:
- Nahlášeno (Výchozí)
- V řešení
- Vyřešeno
Označení reklamace
- Označit nahlášení jako reklamaci:
- Ano
- Ne (Výchozí)
Nastavení priority
- Nastavit prioritu nahlášení:
- Standardní (Výchozí)
- Vysoká
- Kritická
Přiřazení zodpovědné osoby
- Zodpovědná osoba nahlášení:
- Zástupci vlastníků
- Správci
- Nepřiřazeno (Výchozí)
Generování systémových komentářů
Automatické generování systémových komentářů při změně:
- Stavu
- Označení reklamace
- Priority
- Zodpovědné osoby
Číslování nahlášení
- Automatické generování čísla nahlášení:
- Nahlášení budou mít automaticky generovaná čísla, podobně jako tikety v JIRA.
Sledování času
- Zobrazení doby řešení:
- Ukazuje počet dní, po které je nahlášení ve stavu "V řešení". Změna zodpovědné osoby tento čítač resetuje.
Přílohy v komentářích
- Přidat přílohu do komentáře:
- Přidávání souborů k komentářům kdekoliv v rámci modulu.
Emailové notifikace
Dostávejte emailové notifikace, pokud je zapnuto, pro následující události:
- Vytvoření nahlášení:
- Příjemci: Zástupci vlastníků, Správci
- Komentář k nahlášení:
- Příjemci: Autor, Zodpovědná osoba
- Komentář k komentáři:
- Příjemci: Autor komentáře
- Změna priority:
- Příjemci: Autor
- Změna zodpovědné osoby:
- Příjemci: Autor, Nová zodpovědná osoba, Původní zodpovědná osoba
- Změna označení reklamace:
- Příjemci: Autor
- Změna stavu nahlášení:
- Příjemci: Autor
Filtrování hlášení
- Vylepšené možnosti filtrování:
- Zlepšené možnosti filtrování nahlášení podle různých kritérií pro lepší správu a přehlednost.
Doufáme, že tyto nové funkce a vylepšení výrazně zlepší váš zážitek s modulem Závady. Děkujeme za vaši stálou podporu a zpětnou vazbu.
Pro jakékoliv dotazy nebo další asistenci, prosím kontaktujte náš tým podpory.
Záložka Závady a havárie slouží k evidenci a hlášení problémů v domě jejími členy. Správným nastavením se vyhnete potížím s hlášeními, případně editací a úpravami.