Pravidelně přispíváte a čtete příspěvky na nástěnce domu, nikoli jen z notifikačních mailů? Potíž bude v registraci účtu. Je tedy dost možné, že jste se registroval několikrát a administrátor neschválil nebo dokonce zamítnul Vaši žádost o vstup.
Uživatelé někdy zapomenou, pod jakou e-mailovou adresou se zaregistrovali, nebo se pokusí vytvořit nový účet s jinou e-mailovou adresou. Tento nový účet však vyžaduje schválení administrátorem a nepřidělí automaticky přístup k původním údajům.
Řešení:
-
Ověřte původní e-mailovou adresu:
Přihlaste se pomocí e-mailové adresy, kterou jste použili při prvotní registraci. Pokud si nejste jisti, zkuste prohledat svou e-mailovou schránku (hledáním „sousede.cz“). -
Žádost o schválení nového účtu:
Pokud jste se zaregistrovali s novou e-mailovou adresou, musíte počkat, až administrátor tento účet schválí. Doporučujeme však používat pouze jeden účet pro snadnější přístup. - Zkuste požádat o obnovu hesla.
Systém Vás sám informuje, zda daná mailová adresa je registrovaná či nikoli. -
Kontaktujte podporu:
Pokud si nepamatujete původní e-mailovou adresu nebo máte potíže s přihlášením, kontaktujte technickou podporu. Uveďte své jméno, adresu Vašeho domu ve kterém jste přiháíšený a případné podrobnosti o registraci, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.
Poznámka:
Vícenásobné registrace mohou způsobit zmatek a komplikace při správě přístupu. Doporučujeme pečlivě uchovávat přihlašovací údaje.
Více informací o duplicitách a vícenásobných registracích naleznete i u nás na blogu.
Nevíte si rady? Duplicity v záložce Sousedé - Více naleznete zde.