Proč se nemohu přihlásit do systému i když už jsem registrovaný a členem domu/komunity?

Pravidelně přispíváte a čtete příspěvky na nástěnce domu, nikoli jen z notifikačních mailů? Potíž bude v registraci účtu. Je tedy dost možné, že jste se registroval několikrát a administrátor neschválil nebo dokonce zamítnul Vaši žádost o vstup.

Uživatelé někdy zapomenou, pod jakou e-mailovou adresou se zaregistrovali, nebo se pokusí vytvořit nový účet s jinou e-mailovou adresou. Tento nový účet však vyžaduje schválení administrátorem a nepřidělí automaticky přístup k původním údajům.

Řešení:

  1. Ověřte původní e-mailovou adresu:
    Přihlaste se pomocí e-mailové adresy, kterou jste použili při prvotní registraci. Pokud si nejste jisti, zkuste prohledat svou e-mailovou schránku (hledáním „sousede.cz“).

  2. Žádost o schválení nového účtu:
    Pokud jste se zaregistrovali s novou e-mailovou adresou, musíte počkat, až administrátor tento účet schválí. Doporučujeme však používat pouze jeden účet pro snadnější přístup.

  3. Zkuste požádat o obnovu hesla. 
    Systém Vás sám informuje, zda daná mailová adresa je registrovaná či nikoli. 
  4. Kontaktujte podporu:
    Pokud si nepamatujete původní e-mailovou adresu nebo máte potíže s přihlášením, kontaktujte technickou podporu. Uveďte své jméno, adresu Vašeho domu ve kterém jste přiháíšený a případné podrobnosti o registraci, abychom vám mohli co nejrychleji pomoci.

Poznámka:
Vícenásobné registrace mohou způsobit zmatek a komplikace při správě přístupu. Doporučujeme pečlivě uchovávat přihlašovací údaje.


Více informací o duplicitách a vícenásobných registracích naleznete i u nás na blogu. 
Nevíte si rady? Duplicity v záložce Sousedé - Více naleznete zde.