1. Podpora
  2. Zákaznická podpora
  3. Administrativní rozhraní domu v kostce

Vnitřní prostředí domu - Nástěnka

Jak funguje nástěnka v domě?

Záložka  UdálostiZáložka externích kontaktů

Copy of sales02 vzdelavaProstřednictvím nástěnky komunikujete na vybrané skupiny v domě, záleží na Vás, komu má být daný příspěvek doručen, nebo kdo jej má vidět. V nastavení domu sami zvolíte oprávnění pro uživatelské role. 

 

  • V prostředním panelu se zobrazuje prázdné pole, do kterého můžete psát text.
    Odstavce dělte tlačítkem ENTER, číslování nebo odrážky pomocí znaků manuálně.
    Vkládat můžete také odkazy na jiná místa webu pomocí vložení hypertextového odkazu. K textu můžete za pomocí ikon pod textovým polem vkládat jednoduchým kliknutím obrázek (jpeg), Soubor (word, excel, pdf), událost (aktivity v kalendáři) nebo anketu.
  • Po vytvoření zprávy nástěnce se všemi přílohami si můžete nastavit práva pro zobrazení, volíte mezi jednotlivými uživatelskými rolemi - tím že necháte všechna políčka zaškrtnutá, zpráva se zobrazí všem rolím (člen, host, nájemník, výbor správce). Pokud chcete omezit viditelnost pouze vybraným rolím, zaškrtněte jen ty role, pro který je příspěvek určen. 
  • Pro odeslání zprávy klikněte na modré tlačítko „publikovat příspěvek“ Příspěvek se zobrazí těm uživatelům domu, kteří jsou na portále již registrovaní a jimž byl určen (nastavením viditelnosti) Emailová notifikace se ale odešle širší skupině uživatelů – VŠEM, kteří mají v sekci „sousedé“ vložen mail (tedy jak plně registrovaným, tak i jen pozvaným uživatelům) Nevztahuje se na omezení viditelnosti pro role, zde platí notifikace pro dané oprávnění. 
  • Může se stát, že nemáte možnost na nástěnku vložit příspěvek. Vysvětlení naleznete zde: Proč nemůžu přidat příspěvek?

Chybí Vám zde nějaké téma? Kontaktujte zákaznickou podporu.