1. Podpora
  2. Zákaznická podpora
  3. Administrativní rozhraní domu v kostce

Vnitřní prostředí domu - Události

Jak spravovat záložku události v domě, jak založit událost?

Záložka  UdálostiZáložka externích kontaktů

Copy of sales02 vzdelavaZáložka Události obsahuje informace o pořádaných akcích, ty může dle nastavení administrátora zakládat kdokoli, kdo je registrovaným členem.  Možnost založení události ovlivňuje nastavení jednotlivých uživatelských rolí. 

Sousede_udalosti@2x

Postup pro založení události je velmi jednoduchý. Kliknutím na položku Vytvořit událost se otevře editor, ve kterém vyplníte potřebné informace.

Po vyplnění všech editovatelných polí zvolíte viditelnost události. Komunikovat tak můžete například napříč celým výborem, nebo pouze na správce, nebo další role. Pokud máte událost přichystanou, kliknete na Vytvořit událost.  Po jejím zveřejnění systém automaticky odešle emailovou notifikaci do mailových schránek těch členů, které jste zvolili. Notifikace se rovněž objeví v mobilní aplikaci. Po jejím zveřejnění se mohou jednotliví uživatelé přihlašovat kliknutím na Zúčastním se nebo naopak oznamují svoji neúčast. Vy také později budete vědět, kolik členů se dané události zúčastní.

Chybí Vám zde nějaké téma? Kontaktujte zákaznickou podporu.