1. Podpora
  2. Zákaznická podpora
  3. Administrativní rozhraní domu v kostce

Vnitřní prostředí domu - Závady a havárie

Evidence závad a havárií v domě, jak na hlášení poruch?

Záložka  UdálostiZáložka externích kontaktů

Copy of sales02 vzdelavaZáložka Závady a havárie slouží k evidenci a hlášení problémů v domě jejími členy. Správným nastavením se vyhnete potížím s hlášeními, případně editací a úpravami. 

layout_závady_havarie@2x

Závady v domě může hlásit každý vlastník/člen který má oprávnění k této aktivitě. Stejně jako u ostatních záložek v levém menu, i zde má administrátor možnost nastavit uživatelům oprávnění ke správě Závad a havárií

K nahlašování závad slouží tlačítko Nahlásit závadu, kliknutím na něj spustíte proces úprav hlášení. Vyplněním požadovaných informací a potvrzením na Nahlásit závadu odešlete k evidenci a řešení, závadu můžete rovněž označit jako havárii, pokud se jedná o akutní stav. 

  • Po nahlášení závady máte možnost vkládat komentáře a řešit celou závadu z jednoho bodu.
  • Pouze administrátoři stránek mohou měnit statusy u závad: neřešeno, v řešení, vyřešeno.
  • Po nahlášení závady se odešlou emailem notifikační emaily členům v  domě.

Chybí Vám zde  nějaké téma? Kontaktujte zákaznickou podporu.