Evidence závad a havárií v domě, jak na hlášení poruch?
Záložka Závady a havárie slouží k evidenci a hlášení problémů v domě jejími členy. Správným nastavením se vyhnete potížím s hlášeními, případně editací a úpravami.
Závady v domě může hlásit každý vlastník/člen který má oprávnění k této aktivitě. Stejně jako u ostatních záložek v levém menu, i zde má administrátor možnost nastavit uživatelům oprávnění ke správě Závad a havárií.
K nahlašování závad slouží tlačítko Nahlásit závadu, kliknutím na něj spustíte proces úprav hlášení. Vyplněním požadovaných informací a potvrzením na Nahlásit závadu odešlete k evidenci a řešení, závadu můžete rovněž označit jako havárii, pokud se jedná o akutní stav.
- Po nahlášení závady máte možnost vkládat komentáře a řešit celou závadu z jednoho bodu.
- Pouze administrátoři stránek mohou měnit statusy u závad: neřešeno, v řešení, vyřešeno.
- Po nahlášení závady se odešlou emailem notifikační emaily členům v domě.
Chybí Vám zde nějaké téma? Kontaktujte zákaznickou podporu. Napište nám.